Call Center Inovo

Nu te multumi cu putin.

De ce sa folosesti Asterisk?

Ofera-i afacerii tale un pachet complet bazat pe Asterisk (achizitie, integrare, configurare, suport), pentru o exploatare optima si sigura a tehnologiei open-source. Elibereaza-te de contrangerile tehnologiilor proprietare. Sunt scumpe, inflexibile si nu scaleaza. La Inovo, ne-am specializat in aplicatii de voce peste IP (VoIP) folosind tehnologii open-source.

Utilizand Asterisk pentru VoIP am implementat solutii complexe, bogate in optiuni si facilitati care au adus valoare beneficiarilor nostri.

  • Functionalitate

Solutia Inovo Call Center se remarca printr-o varietate larga de optiuni si printr-un grad inalt de configurabilitate. Exista sute de optiuni suplimentare care extind functionalitatea de baza.

  • Dezvoltarea

Asterisk este constant updatat si exista serie intreaga de de produse si extensii concepute pentru a-i largi functionalitatea.

  • Cost exploatare

Apelurile catre alte telefoane VoIP nu implica costuri. Inovo poate furniza pentru restul apelurilor catre retelele terestre sau mobile costuri foarte reduse fara chirie pentru echipamente si fara taxa de instalare.

  • Independent de locatie

Operatorii pot raspunde la telefon de oriunde, indeferent daca sunt acasa sau intr-o filiala

  • Integrarea

    Pentru ca Asterisk este open-source si configurabil, permite utilizatorului sa: logheze si inregistreze apelurile in sistemul CRM, sa formeze automat o lista de contacte, sa colecteze informatia de la clienti prin IVR si sa o afiseze operatorilor.

Cum putem sa te ajutam?

Solutii la cheie

  • Furnizarea echipamentului si instalarea
  • Configurare
  • Conectivitatea catre PSTN, GSM, Skype
  • Furnizarea echipamentelor terminale: casti, telefoane ip etc

Integrare si dezvoltare

  • Integrarea cu aplicatii de la terti
  • Aplicatii noi concepute folosind Asterisk pe post de platforma de comunicare
w

Consultanta

  • Proiectare retea VoIP
  • Implementare Asterisk
  • Proiectare Call Center
  • Proiectare IVR
  • Integrarea cu aplicatii externe
  • Integrarea cu aplicatii CRM/ERP
  • Optimizarea facilitatilor existente sau dezvoltarea de facilitati noi

Call-Center VoIP, Asterisk, Solutie Call-Center VoIP, Configurare Centrala Call-Center.
Centrale Telefonice, Solutii VoIP, IP-PBX.