.

Performanta ta. Sustinuta de noi.

Alege unul din pachetele de suport.

Oferim servicii de suport premium pentru sistemele Asterisk implementate. Suntem la dispozitia clientilor nostri non-stop. Pentru mai multe detalii consulta oferta nostra de suport.

Oferim suport tehnic solutiilor implementate, atat pentru depanare hardware cat si pentru upgrade-uri sau modificari ulterioare ale configuratiei. Unul din avantaje importante ale centralelor IP il reprezinta scalabilitatea: de exemplu, nevoia instalarii 4 extensii analogice nu implica schimbarea centralei, ci upgrade-ul acesteia.

In functie de pachetul de suport ales, vei beneficia de:

  • garantie standard sau extinsa
  • monitorizare proactiva
  • backup zilnic si distribuit geografic atat al configuratiei cat si al bazei de date
  • upgrade-uri la ultimele versiuni de software
  • instruire personal
  • modificare dialplan in functie de evolutia preturilor operatorilor de voce
  • reduceri la manopera de modificarea a configuratiei
Preturile sunt exprimate in EURO si nu contin TVA
* garantia este asigurata pentru configuratia hardware a echipamentelor
** instruirea este gratuita in limita a 2 ore/luna, costul ulterior este de 35€/ora

Suport tehnic Centrale Telefonice VoIP,configurare Asterisk (IP-PBX).
Suport Asterisk, Centrale IP Asterisk conectate la Internet si la telefonia fixa.